Az Innobau építőipari szoftver rendszerben különféle adatokat adhatunk meg egy projekthez, hogy leghatékonyabban kezeljük az építőipari projekteket.
1. Projekt alapinformációk:
2. Időbeli tervezés és ütemezés:
3. Projekt szereplői:
4. Költségvetés és pénzügyek:
5. Erőforrások kezelése:
6. Dokumentumok és fájlok:
7. Előrehaladás és teljesítmény:
Ezek az adatok segítenek a projekt átfogó kezelésében és a hatékony projektmenedzsmentben az Innobau építőipari szoftver rendszer használatával.
Lehetőség nyílik, hogy az ügyfelek betekintést nyerjenek, hogy az általuk megrendelt projekt, milyen fázisban van, a készült képek megtekintésére, így a nap folyamán bármikor ellenőrizni tudja a munkát.
Az Innobau építőipari szoftverben az alvállalkozók is betekintést nyernek az adott projekthez, melyeket hozzájuk rendeltek, hogy a meghatározott projektben mikor és hogyan kell teljesíteniük.
Felkeltettük érdeklődését?
Az Innobau építőipari szoftver a cikkben említett Projektkezelő modulon és funkciókon kívül még számos modullal rendelkezik, melyek mind hozzájárulhatnak építőipari vállalkozása folyamatainak optimalizálásához. Kérje ingyenes demo felületünket még ma és ismerje meg az Innobau építőipari szoftveren rejlő lehetőségeket!
További jó munkát kíván az Innobau csapata!