Lerántjuk a leplet a profi építőanyag beszerzés titkáról!

Az építőipari projektek egyik legnagyobb kihívása az építkezéshez szükséges alapanyag-mennyiség megtervezése, a beszállítók kiválasztása és a megfelelő minőségű és mennyiségű építőanyagok beszerzésére.

Ebben a folyamatban nyújt hatalmas segítséget az Innobau építőipari szoftver, mely különálló moduljainak összehangolt munkájával menedzselni az építőanyag-beszerzés teljes folyamatát! Nézzük is meg közelebbről, hogy mely modulok vesznek részt a beszerzési folyamatban!

 

Raktárkezelő modul: az építőanyag raktározás szíve és lelke.

 Itt hozhatjuk létre az egyes építőanyag kategórákat, valamint az építőanyagok adatlapjait. Mindezt egyedileg, vagy akár Excel táblából feltöltve tömegesen is megtehetjük. A rendszer lehetővé teszi az optimális és minimális raktárkészlet meghatározását az adott építőanyagokhoz, ezzel folyamatosan kalkulálva a szükséges beszerzési mennyiséget.

 

Projektkezelő modul: az Innobau szoftver profi építőipari menedzsere

Itt hozhatunk létre új építési projekteket, majd ezekhez rendelhetünk hozzá feladatokat. A projekten belül részletesen tervezhetjük meg az egyes feladatokhoz szükséges anyagmennyiséget. A Versenyeztetés menüpontban tölthetjük fel a beszállítóktól kapott árajánlatokat, melyek közül a rendszer automatikusan kiválasztja a legkedvezőbb ajánlatot. Itt pedig már csak egyetlen kattintás és át is adhatjuk a beszerzést a Beszerzés modulnak. 

 

Beszerzés modul: ahol nyomon követhetjük a beszerzési folyamatot

A Beszerzés modulba érkeznek az adott projekt Versenyeztetés menüpontjából leadott anyagbeszerzések. Itt státuszokkal követhetjük végig a folyamatban lévő beszerzések állapotát, továbbá a beszerzésben szereplő építőanyagok árát is tt módosíthatjuk. Ha pedig a beszállító meghozta a rendelt építőanyagokat, nincs más hátra, mint a beszerzés érkeztetés felületén leellenőrizni a beérkezett mennyiséget, majd bevételezni a termékeket. 

Abban az esetben, hogyha a beszerzési folyamatot egy konkrét projektből indítottuk, úgy a beérkezett termékek annak a kifejezett projektnek a Tárolójába kerülnek, ahonnan aztán a projekt feladataihoz adhatjuk ki szükséges alapanyagokat. Ha azonban általános beszerzést készítettünk, amellyel saját raktárkészletünket akartuk újra tölteni, úgy a beérkezett építőanyag egy kiválasztott raktárba kerül bevételezésre. 

 

Mi történik akkor, ha a terepen azzal szembesülnek, hogy nem elég az alapanyag az adott feladat elvégzésére? 

Gond egy szál se! Az építési projekt egyes feladataiból indítottan adhatunk le anyagigénylést, mely anyagigénylés az Innobau projekt "Anyag / Eszköz igénylés" nevű menüpontja alá kerül és onnan le is adhatjuk a beszerzést. A folyamat a fentiekhez hasonló, tehát ha a projek egyik igényléséből létrehozott beszerzést bevételezzük, a  bevételezett alapanyag mennyiség az adott projekt tárolójába kerül. 

 

Ugye milyen gyors és egyszerű?

Optimalizáld Te is építőipari projektjeid beszerzési folyamatait az Innobau építőipar szoftver moduljaival és legyél Te is az építőipari digitalizáció úttörője az Innobau-val! Vedd fel velünk a kapcsolatot és kérd ingyenes teszt fiókod még ma! 

Próbálja ki Ön is az Innobaut, Magyarország egyik legújabb építőipari szoftverét!

Kattintson a lenti gombra és kérje ingyenes teszt felületünket még ma!

Teszt fiókot kérek!